Աշխատանք Յունիբանկում

Աշխատանք Յունիբանկում

Աշխատանք Յունիբանկում

Յունիբանկը հետաքրքրված է ինչպես փորձառու, այնպես էլ սկսնակ մասնագետների ներգրավմամբ: Մենք լայն հնարավորություններ ենք ստեղծում աշխատակիցների մասնագիտական աճի և հետագա առաջխաղացման համար: Յունիբանկում թափուր պաշտոնների համալրումն իրականացվում է մրցութային կարգով:


Արտոնությունների փաթեթ աշխատակիցների համար

Աշխատանք Յունիբանկում

Թափուր պաշտոններ

Մասնաճյուղի կառավարիչ /Երևանի, Սևանի, Վանաձորի մասնաճյուղերի համար/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Մասնաճյուղի կառավարիչ 

/Երևանի, Սևանի, Վանաձորի մասնաճյուղերի համար/ 

Պարտականությունները

  • Մասնաճյուղի ընթացիկ աշխատանքների կազմակերպում, համակարգում և ղեկավարում, մասնաճյուղի թղթակցության վերահսկում և տեղաբաշխում այն ըստ նշանակության:
  • Բանկում առկա մեթոդներով բանկային գործիքների վաճառքի իրականացում, նոր հաճախորդների ներգրավում:
  • Մասնաճյուղի կողմից ներկայացվող վարկային հայտերի և այլ փաստաթղթային փաթեթների ամբողջականության վերահսկում և ապահովում:
  • Մասնաճյուղի հաճախորդների սպասարկման որակի նկատմամբ հսկողության իրականացում:
  • Մասնաճյուղի աշխատողների համագործակցության ապահովում, տեղեկատվության փոխանակում:
  • ՀՀ օրենսդրությունից և բանկի ներքին իրավական ակտերից բխող այլ պարտականությունների իրականացում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /ցանկալի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Նվազագույնը 3 տարվա ղեկավարի փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում`ցանկալի է կառավարչի կամ կառավարչի տեղակալի /ԿԲ-ի կողմից կառավարչի լիցենզիայի առկայությունը պարտադիր է/:

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց, անգլերեն լեզվի լավ իմացություն:

Գործարար որակները

Թիմում աշխատելու հմտություն, համագործակցելու և բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, վճռականություն, խնդիրներ լուծելու ունակություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.


Վարկային մասնագետ /ք. Երևան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Վարկային մասնագետ

 /ք. Երևան/

Պարտականությունները

  • Մարքեթինգի իրականացում` նոր հաճախորդների ներգրավելու նպատակով
  • Հաճախորդների կարիքների բացահայտում և համապատասխան պրոդուկների մշակում
  • Վարկառուի գործունեության վերլուծություն և վարկունակության գնահատում
  • Պոտենցիալ հաճախորդների բացահայտում, բազաների ստեղծում և ներգրավում, մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրում
  • Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջներին համապատասխան եզրակացության պատրաստում, ընթացիկ մոնիթորինգների իրականացում
  • Վարկային հայտի ներկայացում լիազոր մարմնի քննարկմանը
  • Վարկի սպասարկում և տրամադրում
  • Պլանային ցուցանիշների կատարման ապահովում
  • Վարկային պորտֆելի վերահսկում և կառավարում
  • Աշխատանքային գործունեությունից բխող այլ աշխատանքների կատարում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն/լրացուցիչ կրթությունը, վերապատրաստումները, թրեյնինգները կդիտվեն որպես առավելություն/

Մասնագիտական փորձը

Առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ նմանատիպ պաշտոնում` բանկային համակարգում

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց, անգլերենի` լավ իմացություն:

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Բանկային օրենսդրության, համապատասխան նորմատիվ իրավական ակտերի և ներքին կարգերի, կանոնակարգերի իմացություն, համագործակցելու, վաճառելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, վերլուծելու և բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, MS Office-ի հմուտ օգտատեր, Excel, Power Point ծրագրերի գերազանց իմացություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.



Օպերացիոն անդերրայթինգի վարչության առաջատար մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Օպերացիոն անդերրայթինգի վարչության առաջատար մասնագետ

Պարտականությունները

  • Միջազգային պատժամիջոցների պահպանման ուղղությամբ հսկողության իրականացում,

  • Բանկի հաճախորդների կողմից իրականացվող գործարքների ուսումնասիրություն և վերլուծություն,

  • Հաճախորդների հաշիվների բացման վերաբերյալ որոշումների կայացում,

  • Մասնաճյուղերի կողմից ՙՙՃանաչիր քո հաճախորդին՚՚ գործընթացի իրականացման վերահսկողություն,

  • Մասնաճյուղերի կողմից իրականացվող գործարքների ուղեկցող փաստաթղթերի ամբողջականության ապահովման վերահսկողություն,

  • Բանկի իրավաբանական անձ և անհատ ձեռներեց հաճախորդների գործունեության վերլուծություն և  ռիսկերի բացահայտում,

  • Վերը նշված գործառույթների հետ կապված ղեկավարի այլ  հանձնարարականների կատարում: Բանկի հաճախորդների գործարքների ուսումնասիրություն և վերլուծություն

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձագույն կրթություն  (ցանկալի է տնտեսագիտական)

Մասնագիտական փորձը

Առնվազն 2 տարվա փորձ բանկային համակարգում (ՓԼ/ԱՖ դեմ պայքարի կամ  հաճախորդների վերլուծության ոլորտում  փորձը կդիտվի որպես առավելություն)

Որակավորում

CGSS կամ ACSS որակավորման վկայականների առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն:

Գիտելիքներ

ՓԼ/ԱՖ դեմ պայքարի մասին ՀՀ և միջազգային օրենսդրության իմացություն, հաշվապահական հաշվառման, հարկային և մաքսային օրենսդրության բազային իմացություն, միջազգային առևտրի ոլորտում բազային գիտելիքներ, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն:

Գործարար որակներ

Թիմում աշխատելու հմտություն, պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, արագագործություն, ճկուն և վերլուծական միտք:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.10.2024թ.


Սիսիան մասնաճյուղի վարկային պորտֆելի կառավարիչ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Սիսիան մասնաճյուղի վարկային պորտֆելի կառավարիչ

Պարտականությունները

1. Մարքեթինգի իրականացում` նոր հաճախորդների ներգրավելու նպատակով

2. Հաճախորդների կարիքների բացահայտում և համապատասխան պրոդուկների մշակում

3. Վարկառուի գործունեության վերլուծություն և վարկունակության գնահատում

4. Պոտենցիալ հաճախորդների  բացահայտում, բազաների ստեղծում և ներգրավում, մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրում

5. Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջներին համապատասխան եզրակացության պատրաստում, ընթացիկ մոնիթորինգների իրականացում

6. Վարկային հայտի ներկայացում լիազոր մարմնի քննարկմանը

7. Վարկի սպասարկում և տրամադրում

8. Պլանային ցուցանիշների կատարման ապահովում

9. Վարկային պորտֆելի վերահսկում և կառավարում

10. Աշխատանքային գործունեությունից բխող այլ աշխատանքների կատարում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն/լրացուցիչ կրթությունը, վերապատրաստումները, թրեյնինգները կդիտվեն որպես առավելություն/

Մասնագիտական փորձը

Առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ նմանատիպ պաշտոնում` բանկային համակարգում

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց, անգլերենի` լավ իմացություն:

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակները

Բանկային օրենսդրության, համապատասխան նորմատիվ իրավական ակտերի և ներքին կարգերի, կանոնակարգերի իմացություն, համագործակցելու, վաճառելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, վերլուծելու և բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, MS Office-ի հմուտ օգտատեր, Excel, Power Point ծրագրերի գերազանց իմացություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որի համար դիմում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

10.11.2024թ.


Գանձապահ-մենեջեր սկսնակ /ք. Երևան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Գանձապահ-մենեջեր սկսնակ 

/ք. Երևան/

Պարտականությունները

  • Հաճախորդներին Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների և բանկային գործիքների վերաբերյալ լիարժեք տեղեկատվության տրամադրում (ավանդների, վարկերի տոկոսադրույքների, բանկում հաշիվների բացման, վարման, գործող սակագների , հաշվի մնացորդների վերաբերյալ)

  • Հաճախորդի սպասարկում

  • Դրամի հաշվման և ինկասացման գործընթացի իրականացում

  • Թղթադրամների նույնականացում

  • Հաճախորդների բանկային քարտերի սպասարկում Pos-terminal սարքի միջոցով

  • Դրամական փոխանցումների իրականացում

  • Փաստաթղթային և կանխիկ դրամական միջոցների համապատասխանության ստուգման նպատակով` յուրաքանչյուր բանկային օրվա վերջում կատարված դրամարկղային գործառնությունների ստուգում և ամփոփում, այնուհետև հանձնում դրամարկղի վարիչին:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /ցանկալի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է գանձապահի` նվազագույնը 6ամսվա աշխատանքային փորձ /ցանկալի է ֆինանսաբանկային ոլորտում/

Լեզուների իմացությունը

Ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն`/հաղորդակցվելու նպատակով/

Հմտություններ

Կեղծ դրամանիշերի ճանաչում, hամակարգչային հմտություններ` MS Office, տպող և պատճենահանող սարքերի հետ աշխատանքի տիրապետում

Գործարար որակներ

Պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, սպասարկման հմտություն, արագագործություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են թեստավորման:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.



Սպառողական վարկավորման գծով գործակալ /ք. Երևան, Էջմիածին, Չարենցավան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Սպառողական վարկավորման գծով գործակալ 

/ք. Երևան, Էջմիածին, Չարենցավան/

(ծառայությունների մատուցման պայմանագիր)

Պարտականությունները

  • Հաճախորդներին Յունիբանկում գործող վարկատեսակների և դրանց պայմանների ներկայացում:
  • Բանկի հետ համագործակցող ընկերությունների տարածքում վարկային դիմումների ընդունում, հայտերի կազմում, ինչպես նաև անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի կազմում և ներկայացում Բանկի համապատասխան ստորաբաժանմանը

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը 3 ամսվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/:

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)
2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)
3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office):

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են թեստավորման:



Ոսկերիչ /ք. Երևան, Եղեգնաձոր, Տաշիր, Աշտարակ/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Ոսկերիչ /ք. Երևան, Եղեգնաձոր, Տաշիր, Աշտարակ/

Պարտականությունները

  • Գրավի առարկա ոսկյա իրերի պատշաճ ձևով ստուգում, գնահատում և hետհանձնում` համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջների,

  • Գնահատման արդյունքների մասին տեղեկատվության տրամադրում վարկը տրամադրող մասնագետին և մասնաճյուղիկառավարչին,

  • Ոսկյա իրերի գրավը պարունակող պարկերի հանձնում դրամարկղ և դրամարկղից դրանց հետընդունում՝ համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջների,

  • Ոսկու և թանկարժեք զարդերի շուկայում էական փոփոխությունների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում անմիջական ղեկավարին:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն (ոսկերչության մասնագիտացմամբ միջին մասնագիտական կրթությունը նախընտրելի է):

Մասնագիտական փորձը

Վերջին 3 տարվա ընթացքում առնվազն 6 ամսվա աշխատանքային փորձ որպես ոսկերիչ (նախընտրելի է ֆինանսաբանկային ոլորտում)

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում (լավ)

Հմտություններ

Ոսկու հարգերի, թանկարժեք քարերի և զարդերի գնահատման մեթոդների և ճանաչելիության չափանիշների իմացություն

Գործարար որակները

Պատասխանատվության զգացում, ազնվություն և անաչառություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են /Օր. Ոսկերիչ` ք.Երևան/:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.



Աուդիտ մենեջեր

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Աուդիտ մենեջեր

Պարտականությունները

  • Ներքին աուդիտի տարեկան աշխատանքային ծրագրերի կազմում և Ընկերության Խորհրդի հաստատմանը ներկայացում, դրանց կատարման նկատմամբ հսկողության իրականացում,
  • Հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում Ներքին աուդիտի տնօրենին, անհրաժեշտության դեպքում Խորհրդին, Օրենքով սահմանված դեպքում նաև ՀՀ Կենտրոնական բանկին, Ընկերության ղեկավարությանը,

  • Ֆինանսական տեղեկատվության արժանահավատության և ամբողջականության գնահատում,

  • Ընկերության ընթացիկ գործունեության և ռիսկերի արդյունավետ կառավարման նկատմամբ հսկողություն,

  • Ինչպես տարեկան ծրագրով նախատեսված, այնպես էլ արտածրագրային ստուգումների և դիտարկումների իրականացում,

  • Ընկերության գործառնությունների արդյունավետության ուղղությամբ առաջարկների ներկայացում,

  • Խորհրդին ներքին հսկողության համակարգի, ինչպես նաև գործող օրենդրության, Կենտրոնական բանկի իրավական ակտերի և ներքին ակտերի պահանջներին Ընկերության գործունեության համապատասխանության վերաբերյալ օբյեկտիվ տեղեկատվության, վերլուծությունների և առաջարկությունների տրամադրում,

  • Ընթացիկ աշխատանքների կազմակերպում, ղեկավարում,

  • Ներքին աուդիտի խնդիրների և գործառույթների կատարման նկատմամբ հսկողություն,

  • Օրենքով, այլ իրավական ակտերով, Ընկերության կանոնադրությամբ, ինչպես նաև Ընկերության ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ պարտականություններ։

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

  • Բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն

  • Աուդիտորական (ներքին և արտաքին) և հաշվապահական ստանդարտներ

  • Սի-Էֆ-Էյ (CFA) որակավորման 2 մակարդակ կամ Էյ-Սի-Սի-Էյ (ACCA) որակավորման Ֆ1-Ֆ9 մակարդակներ կամ Էֆ-Առ-Էմ (FRM) որակավորում կամ Սի-Այ-Այ (CII) որակավորում կամ Կենտրոնական բանկից ստացված որակավորման վկայական

Մասնագիտական փորձը

  • Ֆինանսական ոլորտում առնվազն 3 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ

  • Այլ ոլորտում 5 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ

  • Առնվազն 1 տարվա ղեկավարի աշխատանքային փորձ

Լեզուների իմացությունը

հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Հմտություններ

  • Պարտաճանաչություն
  • Նախաձեռնողականություն և վճռականություն

  • Վերլուծելու ունակություն

  • Թիմում աշխատելու հմտություն

  • Հաղորդակցվելու կարողություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

 31.10.2024թ.


Մոբայլ հավելվածի խորհրդատու - ներգրավող /ք. Երևան և մարզեր/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Մոբայլ հավելվածի խորհրդատու - ներգրավող 

 /ք. Երևան և մարզեր/ 

(ծառայությունների մատուցման պայմանագիր) 

Պարտականությունները

  • Հաճախորդների սպասարկում, Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ համապատասխան խորհրդատվության տրամադրում,
  • Հաճախորդների կարիքների բացահայտում, հնարավորության դեպքում մոբայլ հավելվածով խնդրի լուծում,
  • Բանկի կողմից մոբայլ հավելվածի միջոցով մատուցվող ծառայութունների վաճառքի/խաչաձև վաճառքի իրականացում,
  • Անմիջական ղեկավարի կողմից տրված հանձնարարականների և/կամ Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ գործառնությունների իրականացում
  • Հաճախորդներին Մոբայլ հավելվածում գործող պրոդուկտների և դրանց պայմանների ներկայացում: 

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է/ 

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը 3 ամսվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/: 

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)
2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)
3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է) 

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office): 

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն: 

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.



Պրոդուկտների մշակման դեպարտամենտի մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Պրոդուկտների մշակման դեպարտամենտի մասնագետ

/մանրածախ, կորպորատիվ, քարտային, ոչ բանկային պրոդուկտների գծով առանձին/

Պարտականությունները

  1. Շուկայի պարբերաբար ուսումնասիրություն և Բանկի գործող պրոդուկների արդիականացման առաջարկների ներկայացում
  2. Շուկայի (այդ թվում միջազգային) ուսումնասիրության հիման վրա Բանկում նոր պրոդուկտների ներդրման առաջարկների ներկայացում
  3. Ոչ բանկային պրոդուկների առաջարկներ
  4. Մրցակիցների վերաբերյալ հաշվետվությունների ներկայացում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն/լրացուցիչ կրթությունը, վերապատրաստումները, թրեյնինգները կդիտվեն որպես առավելություն/

Մասնագիտական փորձը

1-2 տարվա աշխատանքային փորձ նմանատիպ պաշտոնում   

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն, ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերեն լեզվի լավ իմացություն 

Հմտություններ

MS Office-ի հմուտ օգտատեր, Excel, Word, Power Point ծրագրերի գերազանց իմացություն

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, ստեղծագործ մտածելակերպ, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն, թիմային աշխատանքի ունակություն, գործի կատարման պատասխանատվության գիտակցում, ղեկավարում, բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, վճռականություն, պրոբլեմներ լուծելու ունակություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.



Բիզնես խմբի ղեկավար

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Բիզնես խմբի ղեկավար

Պարտականությունները

  1. Բիզնես խմբի աշխատանքի կազմակերպում և տեղաբաշխում, ապահովում դրանց արդյունավետ կազմակերպումը, վերահսկում հանձնարարված աշխատանքների ճիշտ և ժամանակին կատարումը
  2. ՓՄՁ հաճախորդների վարկային հայտերի կազմում, ինչպես նաև անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի հավաքագրում,
  3. Հաճախորդի բիզնեսի ֆինանսական վերլուծություն,
  4. Ամբողջական վարկային գործի կազմում և ներկայացում հաստատման,
  5. Աշխատանքային գործունեությունից բխող հաշվետվությունների կազմում,
  6. Իրեն կցված փորձնակ մասնագետներին մասնագիտական ուսուցում և փորձի փոխանցում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/ 

Մասնագիտական փորձը

 2-3 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում, մասնավորապես վարկերի վերլուծության փորձ:

Լեզուներ

1.Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաշվետվությունների կազմման և հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)

3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.



Նախագծերի կառավարման առաջատար մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Նախագծերի կառավարման առաջատար մասնագետ

Պարտականությունները

1. Նոր նախագծերի նպատակների և արդյունքների մանրամասն ձևակերպում,

2. Ժամանակացույցի, բյուջեի և ռեսուրսների հատկացման մանրամասն պլանավորում,

3. Տրամադրված ռեսուրսների վերլուծություն,

4. Խնդիրների և ռիսկերի հնարավոր իրավիճակների վերլուծություն և վերացման սխեմաների մշակում:

5. Նախագծի առաջընթացի շարունակական վերահսկում

6. Տեղեկատվության արդյունավետ հաղորդակցություն բոլոր կողմերի հետ (հաճախորդներ, թիմ, ղեկավարություն)

7. Խնդիրների և ռիսկկերի պարբերական վերանայում և վերացման նախագծերի կատարում

8. Նախագծի համապատասխանության սահմանված չափանիշներին

9. Նախագծի նախնական պլանների կատարման վերլուծություն և հարմարեցում

10. Տեղեկատվության մշակում և հրապարակում նախագծի հաջողության և առաջընթացի մասին:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն տեխնիկական կրթություն

Մասնագիտական փորձը

Առնվազն 1 տարվա փորձ նմանատիպ ոլորտում 

Գիտելիքներ

MS Office (գերազանց): Ռուսերեն (գերազանց) և անգլերեն(լավ) լեզուների իմացություն: LSBank-ի և SQL-ի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն:

Գործարար որակներ, անձնական հատկանիշներ

Թիմում աշխատելու հմտություն, պլանավորման և կազմակերպման հմտություն, տեխնոլոգիական հմտություններ տվյալների վերլուծության հմտություն, պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, արագագործություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:
Խնդրում ենք նշել ակնկալվող աշխատավարձը նույնպես

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.


Ներդրողների և միջազգային կազմակերպությունների հետ հարաբերությունների զարգացման վարչության մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Ներդրողների և միջազգային կազմակերպությունների հետ հարաբերությունների զարգացման վարչության մասնագետ

Պարտականությունները

  • Բանկի կողմից արժեթղթերի թողարկման և տեղաբաշխման հետ կապված գործընթացների կազմակերպում, այդ թվում՝ Պարտատոմսերի և Բաժնետոմսերի Ազդագրի, դրանց հերթական լրացումների, սույնի հետ կապված այլ անհրաժեշտ տեղեկատվության և փաստաթղթերի պատրաստում, հրապարակային առաջարկի մշակում և գրանցում Կենտրոնական Բանկում
  • Բանկի գործող գործընկեր ֆինանսական կազմակերպությունների, վարկանշային կազմակերպությունների, Բանկային ռիսկերի համապարփակ ապահովագրության BBB-ի հետ կապված տեղեկատվության հավաքագրում հետ ընթացիկ գրագրության ապահովում, Բանկի պատշաճ համալիր ուսումնասիրում (Due Diligence) և առաջացած խնդիրների պարզաբանում, վերջիններիս կողմից պահանջվող տեղեկատվության մշակում և տրամադրում,
  • Ներդրողների հետ փոխհարաբերությունների հաղորդակցման գործառույթների համակարգում, այդ թվում երեք լեզուներով ներդրողների համար պրեզենտացիաների պատրաստում, ամսեկան, եռամսյակային և տարեկան ֆինանսական հաշվետվությունների պատրաստում,
  • Բաժնետերերի տարեկան ժողովի գումարման աշխատանքների նախապատրաստում, երեք լեզուներով Բանկի տարեկան հաշվետվության պատրաստում և հրապարակում
  • Հայաստանի ֆոնդային բորսա ԲԲԸ համապատասխան հարթակում ցուցակման կազմակերպում/ Բանկի արժեթղթերի հետ կապված փաստաթղթերի հավաքագրում և ներկայացում/, ՀՀ կենտրոնական բանկ և Հայաստանի ֆոնդային բորսա ներկայացվող պարբերական /եռամսյակային և տարեկան/ հաշվետվությունների կազմում և հրապարակում, ՀՀ կենտրոնական բանկ և Հայաստանի ֆոնդային բորսա ներկայացվող Բանկին` որպես հաշվետու թողարկողին վերաբերող ՀՀ ԿԲ «Կանոնակարգ 4/04»⁠-ով ոչ սպառիչ ցանկով սահմանված էական փաստեր և տեղեկություններ հանդիսացող ծանուցումների կազմում և հրապարակում
  • Գործող մարքեթմեյքերների և հավանական նոր մարքեմեյքերների ընտրություն, պայմանագրի կնքում և հետագա աշխատանքների կազմակերպում, լրացում և տրամադրում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/ ֆինանսների ոլորտներում, արժեթղթերի շուկա և այլն/ 

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը  1 տարվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/, Բանկային օրենսդրության իմացությունը նախընտրելի է

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` (գերազանց)

3. Անգլերեն լեզվի տիրապետում` (գերազանց)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն

(MS Office: Power Point, Excel, etc)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն,Նախաձեռնողականություն,  Ճկունություն, Ժամանակի սղության պայմաններում աշխատելու ունակություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.


Թեժ հեռախոսակապի կենտրոնի մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Թեժ հեռախոսակապի կենտրոնի մասնագետ

Պարտականությունները

1. Մուտքային զանգերի ընդունում

2. Հաճախորդների խորհրդատվություն`սակագների ծառայությունների, բանկային գործիքների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում

3. Բանկային գործիքների և ծառայություններից օգտվելու համար հայտ-դիմումների ընդունում հեռախոսազանգի միջոցով

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը 3 ամսվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Անգլերեն  լեզվի տիրապետում /պարտադիր/

3. Ռուսերեն լեզվի  տիրապետում (գերազանց)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով` պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.



Մանրածախ վարկավորման վարչության մասնագետ /Երևան, գլխամասային գրասենյակ/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Մանրածախ վարկավորման վարչության մասնագետ

/Երևան, գլխամասային գրասենյակ/

Պարտականությունները

1. Մանրածախ վարկառուների վարկային ռիսկի գնահատում, վարկային հայտի գծով եզրակացության կազմում:

2. Մանրածախ վարկերի փաթեթի ամբողջականության ստուգում:

3. Վարկային հայտերի հաստատման և գործող վարկերի պայմանների փոփոխման գործընթացի իրականացում:

4. Վարկերի վերադարձելիությանը ուղված աշխատանքներ` այդ թվում  վերանայումների գործընթացների իրականացում:

5. Բիզնես վարկավորման վարչության պետի և Վարկավորման դեպարտամենտի տնօրենի ընթացիկ հանձնարարականների կատարում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձ

Առնվազն 12 ամսվա աշխատանքային փորձ վարկավորման ոլորտում:

Լեզուներ     

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի  տիրապետում (լավ)

3. Անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office), LS համակարգից օգտվելու փորձը կդիտվի որպել լրացուցիչ առավելություն:

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են: Խնդրում ենք նշել ակնկալվող աշխատավարձը:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

31.10.2024թ.


Բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման ուղղության ստանդարտների ներդրման և գնահատման պատասխանատու/ղեկավար

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման ուղղության ստանդարտների ներդրման և գնահատման պատասխանատու/ղեկավար

Պարտականությունները


  • Բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման ոլորտը կանոնակարգող ներքին իրավական ակտերի մշակում,
  • Բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման տեսանկյունից Բանկի ներքին իրավական ակտերի համապատասխանության ապահովում,
  • Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջներին համաձայն բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման գործառույթին վերաբերող Բանկի Խորհրդին և Վարչությանը ներկայացվող հաշվետվությունների կազմում,
  • Բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման ոլորտին առնչվող վերլուծությունների իրականացում, ռիսկերի բացահայտում, բացահայտված ռիսկերի ուղղությամբ առաջարկությունների ներկայացում
  • Անձնակազմի համար բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարմանը առնչվող ոլորտի վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպում,
  • Բանկի ներքին իրավական ակտերով, որոշումներով և հրամաններով իրեն վերապահված այլ գործառույթների և իր գործառույթներին առնչվող այլ հանձնարարականների կատարում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է տնտեսագիտական), բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման ոլորտի գիտելիքներ (լրացուցիչ կրթությունը, որակավորումները կդիտվեն որպես առավելություն*):

*Ցանկալի է Sustainability reporting certification from the Global reporting initiative կամ ESG Investing certificate from CFA institute կամ ESG fundamentals Systainalytics certification կամ CFI’s ESG diploma programme կամ Certified ESG analyst by EFFAS

Մասնագիտական փորձը

Վերջին 3 տարվա ընթացքում 1 տարվա փորձ բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարման, միջազգային կազմակերպությունների հետ աշխատանքների կազմակերպման ոլորտում,

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն 

Հմտություններ

MS Office-ի հմուտ օգտատեր, Excel, Word, Power Point ծրագրերի գերազանց իմացություն

Գործարար որակները

Ստեղծագործ  մտածելակերպ և նախաձեռնողականություն, հաղորդակցվելու կարողություն, բանակցելու ունակություն, թիմային աշխատանքի ունակություն, գործի կատարման պատասխանատվության գիտակցում:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:
Խնդրում ենք նշել ակնկալվող աշխատավարձը

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

24.10.2024թ.


Տեխնիկական սպասարկման վարչության մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Տեխնիկական սպասարկման վարչության մասնագետ

/բանկոմատներ, վճարային տերմինալներ, POS տերմինալներ/ 

Պարտականությունները

  • բանկոմատներում լիցքավորման և լիցքաթափման աշխատանքների իրականացում

  • հայտերի լրացում, ցուցակների վարում:

  • վճարային տերմինալների ընթացիկ սպասարկում և ինկասացում,

  • POS տերմինալների տեղադրում ,սպասարկում,

  • բանկոմատների կողմից առգրավված քարտերի , ինկասացում, հանձնումը քարտային սպասարկման բաժին ակտի հիման,ակտերի գրքի վարում

  • բանկոմատների ընթացիկ սպասարկման աշխատանքների իրականացում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն տեխնիկական

Մասնագիտական փորձը

Փորձ համակարգչային սարքավորումների սպասարկման ոլորտում:

Գիտելիքներ

Գիտելիքներ համակարգչի և նրա բաղկացուցիչ մասերի, ցանցային սարքավորումների կառուցվածքի և աշխատանքի վերաբերյալ: Համակարգրչային ցանցերի լարերի անցկացնում և տեղադրում: Մեխանիկական սարքավորումների փոխարինման հմտություն:

Գործարար որակները

Թիմում աշխատելու հմտություն, պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, արագագործություն:

Այլ պահանջներ

Վարորդական իրավունքի առկայություն և մեքենա վարելու իմացություն:

Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:
Խնդրում ենք նշել ակնկալվող աշխատավարձը:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

24.10.2024թ.