Աշխատանք Յունիբանկում

Աշխատանք Յունիբանկում

Աշխատանք Յունիբանկում

Յունիբանկը հետաքրքրված է ինչպես փորձառու, այնպես էլ սկսնակ մասնագետների ներգրավմամբ: Մենք լայն հնարավորություններ ենք ստեղծում աշխատակիցների մասնագիտական աճի և հետագա առաջխաղացման համար: Յունիբանկում թափուր պաշտոնների համալրումն իրականացվում է մրցութային կարգով:


Արտոնությունների փաթեթ աշխատակիցների համար

Աշխատանք Յունիբանկում

Թափուր պաշտոններ

Քարտապան հաճախորդների սպասարկման բաժնի մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Քարտապան հաճախորդների սպասարկման  բաժնի մասնագետ

Պարտականությունները

1. Սեփական պրոցեսինգով և ԱրՔա վճարային համակարգով թողարկված  պլաստիկ քարտերի քարտապանների ընթացիկ սպասարկում հեռախոսազանգերով

2. On line համակարգում գործառնությունների իրականացում

3. LS ծրագրի իմացություն

4. Պատասխանել հաճախորդների սպասարկման նպատակով բաժնին  տրամադրված  Viber, WhatsApp hեռախոսազանգերին և նամակագրությանը

5. Պատասխանել մասնաճյուղերից Քարտապան հաճախորդների սպասարկաման բաժնի էլեկտրոնային հասցեին ուղարկված դիմումներին 

6.Առգրավված քարտերի ուղարկում , ստացում և բազայի վարում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն

Մասնագիտական փորձը

անհրաժեշտ է /ֆինանսաբանկային ոլորտում/

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց) 

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում (լավ)  

3. Անգլերեն լեզվի տիրապետում (լավ)  

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն, թիմային աշխատանքի ունակություն, գործի կատարման պատասխանատվության գիտակցում:  

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որի համար դիմում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.


Մասնաճյուղի կառավարիչ /Երևանի, Վանաձորի, Արմավիրի մասնաճյուղերի համար/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Մասնաճյուղի կառավարիչ 

/Երևանի, Վանաձորի, Արմավիրի մասնաճյուղերի համար/ 

Պարտականությունները

  • Մասնաճյուղի ընթացիկ աշխատանքների կազմակերպում, համակարգում և ղեկավարում, մասնաճյուղի թղթակցության վերահսկում և տեղաբաշխում այն ըստ նշանակության:
  • Բանկում առկա մեթոդներով բանկային գործիքների վաճառքի իրականացում, նոր հաճախորդների ներգրավում:
  • Մասնաճյուղի կողմից ներկայացվող վարկային հայտերի և այլ փաստաթղթային փաթեթների ամբողջականության վերահսկում և ապահովում:
  • Մասնաճյուղի հաճախորդների սպասարկման որակի նկատմամբ հսկողության իրականացում:
  • Մասնաճյուղի աշխատողների համագործակցության ապահովում, տեղեկատվության փոխանակում:
  • ՀՀ օրենսդրությունից և բանկի ներքին իրավական ակտերից բխող այլ պարտականությունների իրականացում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /ցանկալի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Նվազագույնը 3 տարվա ղեկավարի փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում`ցանկալի է կառավարչի կամ կառավարչի տեղակալի /ԿԲ-ի կողմից կառավարչի լիցենզիայի առկայությունը պարտադիր է/:

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց, անգլերեն լեզվի լավ իմացություն:

Գործարար որակները

Թիմում աշխատելու հմտություն, համագործակցելու և բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, վճռականություն, խնդիրներ լուծելու ունակություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.


Վարկային մասնագետ սկսնակ /Երևանի մասնաճյուղերի համար/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Վարկային մասնագետ սկսնակ

/Երևանի մասնաճյուղերի համար/

Պարտականությունները

  • Մարքեթինգի իրականացում` նոր հաճախորդների ներգրավելու նպատակով
  • Պոտենցիալ հաճախորդների բացահայտում և բազաների թարմացում
  • Հաճախորդների կարիքների բացահայտում և մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրում
  • Վարկերի տրամադրում և պլանային ցուցանիշների կատարում
  • Վարկառուի գործունեության վերլուծություն և վարկունակության գնահատում
  • Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջներին համապատասխան եզրակացության պատրաստում
  • Վարկային հայտի ներկայացում լիազոր մարմնի քննարկմանը
  • Վարկի տրամադրում և սպասարկում
  • Վարկային պորտֆելի վերահսկում, կառավարում և ընթացիկ մոնիթորինգների իրականացում
  • Աշխատանքային գործունեությունից բխող այլ աշխատանքների կատարում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է 6 ամսվա աշխատանքային փորձ` ֆինանսաբանկային ոլորտում:

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)                      2. Ռուսերեն լեզվի  տիրապետում` հաշվետվությունների կազմման և հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)   հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.



Մասնաճյուղի վարկային պորտֆելի կառավարիչ /ք. Սիսիան, Ապարան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

 Մասնաճյուղի վարկային պորտֆելի կառավարիչ  /ք. Սիսիան, Ապարան/

Պարտականությունները

1. Մարքեթինգի իրականացում` նոր հաճախորդների ներգրավելու նպատակով

2. Հաճախորդների կարիքների բացահայտում և համապատասխան պրոդուկների մշակում

3. Վարկառուի գործունեության վերլուծություն և վարկունակության գնահատում

4. Պոտենցիալ հաճախորդների  բացահայտում, բազաների ստեղծում և ներգրավում, մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրում

5. Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջներին համապատասխան եզրակացության պատրաստում, ընթացիկ մոնիթորինգների իրականացում

6. Վարկային հայտի ներկայացում լիազոր մարմնի քննարկմանը

7. Վարկի սպասարկում և տրամադրում

8. Պլանային ցուցանիշների կատարման ապահովում

9. Վարկային պորտֆելի վերահսկում և կառավարում

10. Աշխատանքային գործունեությունից բխող այլ աշխատանքների կատարում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն/լրացուցիչ կրթությունը, վերապատրաստումները, թրեյնինգները կդիտվեն որպես առավելություն/

Մասնագիտական փորձը

Առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ նմանատիպ պաշտոնում` բանկային համակարգում

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց, անգլերենի` լավ իմացություն:

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակները

Բանկային օրենսդրության, համապատասխան նորմատիվ իրավական ակտերի և ներքին կարգերի, կանոնակարգերի իմացություն, համագործակցելու, վաճառելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, վերլուծելու և բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, MS Office-ի հմուտ օգտատեր, Excel, Power Point ծրագրերի գերազանց իմացություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որի համար դիմում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.


ՓՄՁ վարկերի մոնիթորինգի վարչության մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

ՓՄՁ վարկերի մոնիթորինգի վարչության մասնագետ

Պարտականությունները

1. ՓՄՁ և մանրածախ վարկերի պլանային մոնիթորինգի իրականացում

2. Վարչության պետի և դեպարտամենտի տնօրենի հանձնարարությամբ այցելություններ վարկառուներին

3. Տրամադրված ՓՄՁ և մանրածախ վարկերի մոնիթորինգի արդյունքում "Վարկերի մոնիթորինգի գործընթացի" կարգի իրավական ակտով հաստատված ձևաթղթում տեղեկատվության լրացում և վերլուծություն

4. Ընտրանքային կարգով, հանկարծակիության սկզբունքով ՓՄՁ վարկերի մոնիթորինգի իրականացում

5. Կանոնակարգից բխող այլ պարտականությունների կատարում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն

Մասնագիտական փորձը

ցանկալի է աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2.  Ռուսերեն լեզվի տիրապետում

3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.



Գանձապահ-մենեջեր սկսնակ /ք. Երևան, Սևան, Ապարան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Գանձապահ-մենեջեր սկսնակ 

/ք. Երևան, Սևան,Ապարան/

Պարտականությունները

  • Հաճախորդներին Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների և բանկային գործիքների վերաբերյալ լիարժեք տեղեկատվության տրամադրում (ավանդների, վարկերի տոկոսադրույքների, բանկում հաշիվների բացման, վարման, գործող սակագների , հաշվի մնացորդների վերաբերյալ)

  • Հաճախորդի սպասարկում

  • Դրամի հաշվման և ինկասացման գործընթացի իրականացում

  • Թղթադրամների նույնականացում

  • Հաճախորդների բանկային քարտերի սպասարկում Pos-terminal սարքի միջոցով

  • Դրամական փոխանցումների իրականացում

  • Փաստաթղթային և կանխիկ դրամական միջոցների համապատասխանության ստուգման նպատակով` յուրաքանչյուր բանկային օրվա վերջում կատարված դրամարկղային գործառնությունների ստուգում և ամփոփում, այնուհետև հանձնում դրամարկղի վարիչին:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /ցանկալի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է գանձապահի` նվազագույնը 6ամսվա աշխատանքային փորձ /ցանկալի է ֆինանսաբանկային ոլորտում/

Լեզուների իմացությունը

Ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն`/հաղորդակցվելու նպատակով/

Հմտություններ

Կեղծ դրամանիշերի ճանաչում, hամակարգչային հմտություններ` MS Office, տպող և պատճենահանող սարքերի հետ աշխատանքի տիրապետում

Գործարար որակներ

Պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, սպասարկման հմտություն, արագագործություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են թեստավորման:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.



Սպառողական վարկավորման գծով գործակալ /ք. Երևան, Չարենցավան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Սպառողական վարկավորման գծով գործակալ 

/ք. Երևան, Չարենցավան/

(ծառայությունների մատուցման պայմանագիր)

Պարտականությունները

  • Հաճախորդներին Յունիբանկում գործող վարկատեսակների և դրանց պայմանների ներկայացում:
  • Բանկի հետ համագործակցող ընկերությունների տարածքում վարկային դիմումների ընդունում, հայտերի կազմում, ինչպես նաև անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի կազմում և ներկայացում Բանկի համապատասխան ստորաբաժանմանը

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը 3 ամսվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/:

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)
2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)
3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office):

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են թեստավորման:



Ոսկերիչ /ք. Երևան, Եղեգնաձոր, Տաշիր/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Ոսկերիչ /ք. Երևան, Եղեգնաձոր, Տաշիր/

Պարտականությունները

  • Գրավի առարկա ոսկյա իրերի պատշաճ ձևով ստուգում, գնահատում և hետհանձնում` համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջների,

  • Գնահատման արդյունքների մասին տեղեկատվության տրամադրում վարկը տրամադրող մասնագետին և մասնաճյուղիկառավարչին,

  • Ոսկյա իրերի գրավը պարունակող պարկերի հանձնում դրամարկղ և դրամարկղից դրանց հետընդունում՝ համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջների,

  • Ոսկու և թանկարժեք զարդերի շուկայում էական փոփոխությունների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում անմիջական ղեկավարին:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն (ոսկերչության մասնագիտացմամբ միջին մասնագիտական կրթությունը նախընտրելի է):

Մասնագիտական փորձը

Վերջին 3 տարվա ընթացքում առնվազն 6 ամսվա աշխատանքային փորձ որպես ոսկերիչ (նախընտրելի է ֆինանսաբանկային ոլորտում)

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում (լավ)

Հմտություններ

Ոսկու հարգերի, թանկարժեք քարերի և զարդերի գնահատման մեթոդների և ճանաչելիության չափանիշների իմացություն

Գործարար որակները

Պատասխանատվության զգացում, ազնվություն և անաչառություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են /Օր. Ոսկերիչ` ք.Երևան/:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.



Բիզնես խմբի ղեկավար

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Բիզնես խմբի ղեկավար

Պարտականությունները

  1. Բիզնես խմբի աշխատանքի կազմակերպում և տեղաբաշխում, ապահովում դրանց արդյունավետ կազմակերպումը, վերահսկում հանձնարարված աշխատանքների ճիշտ և ժամանակին կատարումը
  2. ՓՄՁ հաճախորդների վարկային հայտերի կազմում, ինչպես նաև անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի հավաքագրում,
  3. Հաճախորդի բիզնեսի ֆինանսական վերլուծություն,
  4. Ամբողջական վարկային գործի կազմում և ներկայացում հաստատման,
  5. Աշխատանքային գործունեությունից բխող հաշվետվությունների կազմում,
  6. Իրեն կցված փորձնակ մասնագետներին մասնագիտական ուսուցում և փորձի փոխանցում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/ 

Մասնագիտական փորձը

 2-3 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում, մասնավորապես վարկերի վերլուծության փորձ:

Լեզուներ

1.Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաշվետվությունների կազմման և հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)

3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.



Հաճախորդների սպասարկման գծով խորհրդատու /ք. Երևան և մարզեր/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Հաճախորդների սպասարկման գծով խորհրդատու
/ք. Երևան և մարզեր/ 

Պարտականությունները

  • Դիմավորել և ողջունել այցելուներին, խորհրդատվություն տրամադրել նրանց` սպասարկման սրահում,
  • ուղղորդել այցելուներին համապատասխան բաժիններ կամ աշխատակիցների մոտ՝ ելնելով նրանց կարիքներից, օրական կտրվածքով ստանալ, խմբավորել և ուղարկել փաստաթղթեր և նամակներ,
  • պատասխանել Բանկի կողմից առաջարկվող պրոդուկտների և ծառայությունների, ինչպես նաև դրանց սակագների վերաբերյալ հաճախորդների հարցումներին,
  • իրականացնել հերթերի կառավարումը,
  • տերմինալներով գործարքների ուղղորդում,
  • հաճախորդներին Մոբայլ հավելվածում գործող պրոդուկտների և դրանց պայմանների, հնարավորությունների ներկայացում, հավելվածի ակտիվացում, ակտիվ օգտագործման ուղղորդում, առաջացած խնդիրերի օժանդակում,
  • իրականացնել ծրագրերում տվյալների թարմացում,  ակտիվացնել բանկի կողմից մատուցվող տարբեր ծառայություններ և կատարել համապատասխան փոփոխությունը (քաղվածքների, տեղեկանքների տրամադրում),
  • հաճախորդների կարիքների բացահայտում, նոր հաճախորդների ներգրավում, պատշաճ սպասար¬կում,
  • անմիջական ղեկավարի կողմից տրված հանձնարարականների և/կամ Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ գործառնությունների իրականացում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է/ 

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը 3 ամսվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/: 

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)
2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)
3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է) 

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office):

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն: 

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որի համար դիմում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

07.01.2025թ.


Թեժ հեռախոսակապի կենտրոնի մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Թեժ հեռախոսակապի կենտրոնի մասնագետ

Պարտականությունները

1. Մուտքային զանգերի ընդունում

2. Հաճախորդների խորհրդատվություն`սակագների ծառայությունների, բանկային գործիքների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում

3. Բանկային գործիքների և ծառայություններից օգտվելու համար հայտ-դիմումների ընդունում հեռախոսազանգի միջոցով

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը 3 ամսվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Անգլերեն  լեզվի տիրապետում /պարտադիր/

3. Ռուսերեն լեզվի  տիրապետում (գերազանց)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով` պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.



Առաջատար վերլուծաբան

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Առաջատար վերլուծաբան

Պարտականությունները

  1. ՓՄՁ հաճախորդների վարկային հայտերի ֆինանսական վերլուծության կազմում, ինչպես նաև անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի հավաքագրում,
  2. Ամբողջական վարկային գործի կազմում և ներկայացում հաստատման,
  3. Աշխատանքային գործունեությունից բխող հաշվետվությունների կազմում
  4. Վարկավորման հետ կապված ընթացիկ աշխատանքների իրականացում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/ 

Մասնագիտական փորձը

1-2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային  ոլորտում, մասնավորապես վարկերի վերլուծության փորձ:

Լեզուներ

1.Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)
2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաշվետվությունների կազմման և հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)
3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով առաջատար վերլուծաբան:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.12.2024թ.



Cyber Security Specialist

JOB NAME

Cyber Security Specialist

Job responsibilities

  • Design, implement, and maintain SIEM solutions to detect and respond to security incidents.
  • Collaborate with cross-functional teams to identify and mitigate security risks and vulnerabilities.

  • Develop and maintain security policies, procedures, and standards to ensure compliance with regulatory requirements.

  • Conduct security assessments and audits to identify gaps and recommend remediation actions.

  • Provide technical guidance and support to other teams on security-related issues.

Requirements

Education

  • Computer Science, Information Systems, or equivalent education or work experience

Professional experience

  • Expertise in Security Information and Event Management (SIEM) tools.

  • Strong understanding of security concepts, principles, and best practices.

  • Experience with security incident response and management.

  • Excellent analytical and problem-solving skills.

Knowledge

  • Have an in-depth understanding of OWASP testing methodology, Dynamic and Static Application Security Testing, re-engineering, automation, ASP.NET/JAVA, IDS/IPS systems, Burp Suite, Nmap, Nessus, Qualys, and Metasploit, etc.
  • Hands-on experience analyzing high volumes of logs, network data and other attack artifacts
  • Experience with vulnerability scanning solutions
  • Proficiency with antivirus and security software
A certification can be a qualifier for the position.

Abilities

  • Ability to prioritize a heavy workload under the pressure of competing assignments,
  • Strong inter-personal skills, communication skills, team player
  • Ability to quickly obtain new knowledge of specific applications within the environment

Application order

Please submit your CV to
, mentioning the position you are applying for in the subject line of the e-mail.
Please indicate your minimum salary expectations.

Selection order

Please note that only shortlisted candidates will be contacted for an interview appointment.

Application deadline

30.12.2024